2014年6月4日 星期三

面油黑頭救星 B.liv


哎...呢家天氣熱到乜咁,一出街跑步或行沙灘,已經成面油笠痴痴,最慘係積聚毛孔
額頭有暗粒,重災區鼻位嘅黑頭粉刺澎湃,你叫我點見客?
於是,我開始搜羅杜絕黑頭嘅方法!
今次我試過好,想介紹嘅係 B.liv 新產品 Absolute Matte



洗淨面後,我會每星期2日敷純潔透淨活性炭面膜,一盒入面有7塊,$ 168左右
佢嘅概念係活性炭因子直達肌膚底層, 將毛孔內的污垢及多餘油脂帶走
在深層潔淨的同時, 為肌膚補充水分,集控油、深層潔淨、清爽保濕於一身


而我通常會敷20分鐘左右,再將面上殘留嘅精華液輕輕按摩,唔洗過水
一敷上面涼陣陣好舒服,超適合夏天用
同埋一打開mask,無咩精華剩,即係畀塊面膜吸收哂~正!
OK 貼面,但唔知係咪男仔面大,個剪裁偏細,上額頭同鼻頭位唔係好cover哂
但第二朝起身,就算開住冷氣瞓,感覺皮膚係好爽好乾淨,一D都唔乾


另外,第二大法寶﹣b.liv黑頭再見淨化啫喱 (HK$360/ 30ml)
以無痛清理黑頭油脂為目標,美國頂尖護膚研究員成功地研製出溶解黑頭的配方
活性成份包括茶樹精油、金縷梅萃取物,蘆薈萃取物及薄荷精油
有效軟化毛孔堵塞物,還原人體自然油脂分泌,溫和無刺激,適合所有膚質使用



每次用,我都會bump 3 大滴豆 ( 我黑頭多而實嘛!) 重點搽喺 T-Zone 或白黑頭粉刺位
佢嘅精華呈透明狀,杰杰地,聞落去有陣茶樹油,我至愛

(不好意思,用手機影但out focus 咗!)

搽完唔理佢,瞓醒第二日,個鼻有奇妙事情發生咗﹣真事!
粉刺清唔少,而千年黑頭出哂黎,絕對係好事!
但因為要見客,所以唯有用黑頭針 (方法大錯但無辦法 lol)
但一唧即出,好爽!黑頭情況所以我會揀星期六、日或唔洗見客先用~

bliv 嘅產品邊度有得賣?喺莎莎門市或 bliv official site 都有售
如果大家都有興趣,不妨買支試吓啦!

Facebook 專頁: https://www.facebook.com/bliv.cellnique

沒有留言:

張貼留言